BRAINCAPS BOOST
  • Betere concentratie

  • Verbeterd geheugen

  • Sneller denkvermogen

  • Toegenomen alertheid

  • Blokkeert slaperigheid

 

Ingrediënten

Wat is het?
Caffeïne is misschien wel de bekenste en meest gebruikte stimulant ter wereld. Caffeïne wordt uit veel verschillende bronnen gewonnen, zoals de koffieboon of uit theebladeren.

 

Effecten
Verhoogde concentratie en verbeterd geheugen
Cafeïne stimuleert de aanmaak van dopamine. Dopamine is een uitermate belangrijke stof die bijdraagt aan het verhogen van de concentratie. Daarnaast speelt het een cruciale rol bij het kunnen onthouden van informatie. Het dopaminegehalte heeft tevens invloed op de mate van motivatie om actiever te zijn.

 

Daarnaast stimuleert cafeïne ook de afgifte van catecholamines. Dit zijn lichaamseigen stoffen die een staat van alertheid en focus opwekken. Zij zorgen er tevens voor dat cellen beter en sneller energie kunnen produceren, wat benodigd is voor het optimaal kunnen presteren.

 

Adenosine receptoren blokkeren
Onze hersenen bevatten adenosine receptoren. Eenmaal geactiveerd, veroorzaken deze receptoren een gevoel van futloosheid en slaap. Dit is een manier van het lichaam om te zeggen dat je eigenlijk rust te nemen. Gebleken is dat cafeïne die adenosine receptoren kan blokkeren en daarmee juist een tegenovergesteld effect tot gevolg heeft: een opgewekt en energiek gevoel. Dit is het populaire effect van cafeïne die de slaap verdrijft en waarbij men de concentratie behoudt.

Wat is het?
L-Theanine is een stofje dat van nature voorkomt in theebladeren.

 

Effecten
L-Theanine heeft een aantal bijzondere werkingsmechanismen. Behalve de positieve effecten die het heeft op de cognitieve functies, werkt het ook nog eens synergetisch met cafeïne.

  

Overspanning tegengaan
L-Theanine heeft invloed op het GABA. De belangrijke aminozuur GABA staat bekend om zijn rustgevende werking. Het voorkomt dat de hersenen overactief raken en probeert een gezonde balans in activiteit te houden. In een studie welke gepubliceerd werd in het Biological Psychology blad, constateerde men een significante verlaging in stressindicatoren zoals cortisol en IgA.  Sindsdien wordt dit extract als wondermiddel tegen stress gezien.

 

Werking van cafeïne verbeteren
Ondanks dat cafeïne een bewezen extract is dat de cognitieve functies verbetert, heeft het ook een aantal vervelende bijwerkingen. Toen wetenschappers besloten om naar het effect te kijken van L-Theanine gecombineerd met cafeïne, deden ze hele interessante bevindingen. Zo kwamen zij erachter dat L-Theanine de verhoogde bloeddruk die door Cafeïne wordt veroorzaakt, weer geheel normaliseert. Daarnaast blijkt L-Theanine ook effectief de hartslag te verlagen. Daarmee is L-Theanine dus in staat om de vervelende kanten van cafeïne weg te nemen.

Wat is het?
Acetyl L-Carnitine is een aminozuur dat voornamelijk voorkomt in rood vlees en in veel mindere mate in plantaardige voedingsmiddelen.

 

Effecten
Acetyl L-Carnitine is een krachtige antioxidant die de aanmaak van glutathione stimuleert, een van de belangrijke beschermers van lichaamscellen. Acetyl L-Carnitine is één van de weinige antioxidanten die daadwerkelijk ook in de hersenen terecht komt.

  

Vooral in hele stressvolle situaties kunnen de hersenen overuren draaien, waarbij er afvalstoffen vrijkomen uit de cellen. Normaal gesproken heeft het lichaam zelf antioxidanten die de afvalstoffen onschadelijk maken, echter door een verhoogde aanmaak tijdens stress kan dit soms tekortschieten. Dat kan bijvoorbeeld klachten als hoofdpijn veroorzaken. Het is daarom aan te raden om de hersenen te ondersteunen met additionele antioxidanten, zodat afvalstoffen weggewerkt kunnen worden.

 

Acetyl L-Carnitine is echter meer dan alleen een antioxidant. Vanuit de literatuur is bekend dat het ook de aanmaak van acetylcholine stimuleert. Acetylcholine is een van de belangrijkste neurotransmitters in de hersenen en speelt een kern rol in het geheugen en in het vermogen zich te concentreren. Tevens verbetert het de communicatie tussen hersencellen.

Wat is het?
Het Ginkgo Biloba extract is afkomstig van de Japanse tempelboom. De werkzame stoffen in dit extract zijn voornamelijk flavonolglycosiden, ginkgolides en bilobalides.

 

Effecten
De hoofdwerking van Ginkgo Biloba is het verbeteren van de bloedtoevoer naar de hersenen. Een verhoogd aanbod van bloed aan de hersenen optimaliseert de hersenfuncties, gezien daarmee ook meer aanbod van zuurstof en glucose wordt gerealiseerd.

  

Ginkgo Biloba heeft echter nog een ander bijzonder effect. Dankzij de biologisch actieve stof bilobalide uit Ginkgo Biloba wordt de afgifte van BDNF gestimuleerd. De BDNF komt voornamelijk voor in de hippocampus, dat is het hersendeel dat het meest betrokken is bij de vorming van het langetermijngeheugen. BDNF speelt een enorm belangrijke rol bij leerprocessen en een goed functionerend geheugen.

 

Tot slot is Ginkgo Biloba ook een sterke antioxidant voor de hersenen; het biedt bescherming tegen de zogenoemde superoxide verbindingen. Deze chemische verbindingen kunnen gezien worden als afvalstoffen die ontstaan uit bepaalde reacties in de hersenen. Superoxide verbindingen zijn erg schadelijk voor de hersencellen en kunnen bij langdurige blootstelling zelfs leiden tot neurodegeneratieve ziektes. De antioxidanten werking van Ginkgo Biloba is in staat om deze gevaarlijke verbindingen onschadelijk te maken.

Wat is het?
Rhodiola Rosea is een extract dat afkomstig is van het Rozewortel plant. De werkzame stoffen in dit extract zijn hoofdzakelijk Salidroside en Rosavine.

 

Effecten
Dit extract zorgt voor een verminderde afbraak van neurotransmitters in de hersenen. Neurotransmitters zijn stoffen waarmee zenuwcellen communiceren en elkaar kunnen activeren. Doordat Rhodiola Rosea de afbraak afremt, blijven er meer neurotransmitter actief in de hersenen. Hierdoor worden hersenfuncties (concentratievermogen, geheugen en leervermogen) verbeterd.

  

De toegenomen aanwezigheid van de neurotransmitter Serotonine is vooral waar Rhodiola Rosea bekend om is. Deze neurotransmitter speelt een belangrijke rol bij de vorming van geheugen en zorgt voor een goed humeur.

 

Ook in de praktijk bewijst Rhodiola Rosea zijn krachten. In een artikel dat in 2000 werd gepubliceerd, zagen wetenschappers dat het extract significant de klachten van vermoeidheid vermindert en de focus en aandacht verhoogt. De testpersonen die Rhodiola Rosea innamen, scoorden ook significant beter op geheugentesten.

Aanbevolen gebruik
Neem 15-30 minuten van tevoren 1 tot 2 capsules in. Let op: Braincaps heeft een hoog cafeïne gehalte (120 mg/capsule). Niet innemen met andere cafeïne houdende producten. Bouw inname naar eigen ervaring op van 1 tot 2 capsules. Inname van 4 capsules per dag niet overschrijden.

   

Na opening goed sluiten en koel en droog bewaren. Buiten bereik van kinderen bewaren. Aanbevolen dagelijkse dosering niet overschrijden. Dit supplement is geen vervanging voor gevarieerde voeding. Niet gebruiken in combinatie met medicatie, alcohol of drugs. Niet gebruiken bij zwangerschap. Raadpleeg voor gebruik uw (huis)arts.

BRAINCAPS NIGHT
  • Wekt slaap op

  • Creëert ontspanning

  • Energiek wakker worden

  • Bevordert de diepe slaapfase

  • Vermindert de stresshormonen

 

Ingrediënten

Wat is het?
Melatonine is een stofje dat ook door het lichaam zelf wordt aangemaakt en speelt een belangrijke rol bij slapen.

 

Effecten
Makkelijker in slaap vallen
Wanneer de melatonine receptoren eenmaal zijn geactiveerd, wordt een aantal processen in gang gezet, wat uiteindelijk het lichaam een signaal geeft dat het tijd is om te slapen. Zo wordt in bepaalde gebieden van de hersenen de aanmaak van dopamine verminderd en wordt de aanmaakt van cortisol (het stresshormoon) afgeremd. Uiteindelijk leidt dit tot een slaperig gevoel en valt men makkelijker in slaap.

  

Slaap-waakritme behouden
Melatonine speelt een kern rol in het slaap-waakritme en is essentieel voor kwalitatieve nachtrust. Zonlicht en blauwe licht (van smartphones en laptopschermen) breekt melatonine namelijk af. Dit heeft invloed op het slaap-waakritme, wat door suppletie van melatonine weer hersteld kan worden.

 

Wat is het?
5-HTP is een natuurlijk voorkomend aminozuur en is een directe voorloper stof van serotonine.

 

Effecten
Serotonine verhogen
5-HTP is een directe voorloper van de neurotransmitter serotonine. Deze neurotransmitter speelt een enorm belangrijke rol in de hersenen. Het is vooral betrokken bij aspecten als geheugen, stemming, emotie en slaap. Daarnaast speelt het een belangrijke rol in de stressregulatie.

  

Dieper slapen
Serotonine is nauw betrokken bij het bewerkstelligen van een kwalitatieve nachtrust. Vooral tijdens de slaap draagt serotonine actief bij aan een tal van processen die uiteindelijk het slapen reguleren. Zo bevordert serotonine de zogenoemde REM en Non-REM slaap, twee belangrijke onderdelen van slaap. Uiteindelijk leidt dit door een diepere slaap en rust men beter uit.

 

Geheugenvorming
Serotonine speelt ook een kernrol in de geheugenvorming. Informatie wordt voornamelijk tijdens het slapen opgeslagen in het langetermijngeheugen. Zonder voldoende serotonine gaat dat niet optimaal.

Wat is het?
L-Theanine is een stofje dat van nature voorkomt in theebladeren.

 

Effecten
L-Theanine heeft bij een hogere dosering een stress verlagende effecten en voorkomt overspanning

  

Stress voorkomen
L-Theanine heeft invloed op het GABA. De belangrijke aminozuur GABA staat bekend om zijn rustgevende werking. Het voorkomt dat de hersenen overactief raken en probeert een gezonde balans in activiteit te houden. In een studie welke gepubliceerd werd in het Biological Psychology blad, constateerde men een significante verlaging in stressindicatoren zoals cortisol en IgA.  Sindsdien wordt dit extract als wondermiddel tegen stress gezien.

 

Creëren van ontspanning
L-Theanine is in staat om de alfa-golven in de hersenen te verhogen. De hersenen functioneren namelijk onder bepaalde frequenties. De zogenoemde Alfa-golven representeren ontspanning en focus in de hersenen. Een studie dat onderzoek deed naar L-Theanine kwam tot de interessante bevinding dat het extract significant de alfagolven in de hersenen verhoogt.

Vitamine B6
Belangrijkste functies

  • Omzetting van 5-HTP naar Serotonine
  • Bevordert de slaapkwaliteit
  • Verhogen van signaaloverdracht tussen zenuwen

  

Vitamine B12
Belangrijkste functies

  • Vorming van rode bloedcellen
  • Bescherming van zenuwbanen
  • Verhogen van signaaloverdracht tussen zenuwen
     

Vitamine D
Belangrijkste functies

  • Een energiek gevoel geven
  • Gaat vermoeidheid tegen
  • Stimuleert groei en ontwikkeling van zenuwen

    

 

Zink
Belangrijkste functies

  • Verlengt de duur van de slaap
  • Aanleg van nieuwe zenuwen

Aanbevolen gebruik

  • Voor ontspanning en stress vermindering is 1 capsule voldoende.
  • Om slaap op te wekken kunt u het beste 60 minuten vóór het slapen gaan 2 capsules innemen.

 

Na opening goed sluiten en koel en droog bewaren. Buiten bereik van kinderen bewaren. Aanbevolen dagelijkse dosering niet overschrijden. Dit supplement is geen vervanging voor gevarieerde voeding. Niet gebruiken in combinatie met medicatie, alcohol of drugs. Niet gebruiken bij zwangerschap. Raadpleeg voor gebruik uw (huis)arts.

BRAINCAPS BOOST
  • Betere concentratie

  • Verbeterd geheugen

  • Sneller denkvermogen

  • Toegenomen alertheid

  • Blokkeert slaperigheid

 

Ingrediënten

Wat is het?
Caffeïne is misschien wel de bekenste en meest gebruikte stimulant ter wereld. Caffeïne wordt uit veel verschillende bronnen gewonnen, zoals de koffieboon of uit theebladeren.

 

Effecten
Verhoogde concentratie en verbeterd geheugen
Cafeïne stimuleert de aanmaak van dopamine. Dopamine is een uitermate belangrijke stof die bijdraagt aan het verhogen van de concentratie. Daarnaast speelt het een cruciale rol bij het kunnen onthouden van informatie. Het dopaminegehalte heeft tevens invloed op de mate van motivatie om actiever te zijn.

 

Daarnaast stimuleert cafeïne ook de afgifte van catecholamines. Dit zijn lichaamseigen stoffen die een staat van alertheid en focus opwekken. Zij zorgen er tevens voor dat cellen beter en sneller energie kunnen produceren, wat benodigd is voor het optimaal kunnen presteren.

 

Adenosine receptoren blokkeren
Onze hersenen bevatten adenosine receptoren. Eenmaal geactiveerd, veroorzaken deze receptoren een gevoel van futloosheid en slaap. Dit is een manier van het lichaam om te zeggen dat je eigenlijk rust te nemen. Gebleken is dat cafeïne die adenosine receptoren kan blokkeren en daarmee juist een tegenovergesteld effect tot gevolg heeft: een opgewekt en energiek gevoel. Dit is het populaire effect van cafeïne die de slaap verdrijft en waarbij men de concentratie behoudt.

Wat is het?
L-Theanine is een stofje dat van nature voorkomt in theebladeren.

 

Effecten
L-Theanine heeft een aantal bijzondere werkingsmechanismen. Behalve de positieve effecten die het heeft op de cognitieve functies, werkt het ook nog eens synergetisch met cafeïne.

  

Overspanning tegengaan
L-Theanine heeft invloed op het GABA. De belangrijke aminozuur GABA staat bekend om zijn rustgevende werking. Het voorkomt dat de hersenen overactief raken en probeert een gezonde balans in activiteit te houden. In een studie welke gepubliceerd werd in het Biological Psychology blad, constateerde men een significante verlaging in stressindicatoren zoals cortisol en IgA.  Sindsdien wordt dit extract als wondermiddel tegen stress gezien.

 

Werking van cafeïne verbeteren
Ondanks dat cafeïne een bewezen extract is dat de cognitieve functies verbetert, heeft het ook een aantal vervelende bijwerkingen. Toen wetenschappers besloten om naar het effect te kijken van L-Theanine gecombineerd met cafeïne, deden ze hele interessante bevindingen. Zo kwamen zij erachter dat L-Theanine de verhoogde bloeddruk die door Cafeïne wordt veroorzaakt, weer geheel normaliseert. Daarnaast blijkt L-Theanine ook effectief de hartslag te verlagen. Daarmee is L-Theanine dus in staat om de vervelende kanten van cafeïne weg te nemen.

Wat is het?
Acetyl L-Carnitine is een aminozuur dat voornamelijk voorkomt in rood vlees en in veel mindere mate in plantaardige voedingsmiddelen.

 

Effecten
Acetyl L-Carnitine is een krachtige antioxidant die de aanmaak van glutathione stimuleert, een van de belangrijke beschermers van lichaamscellen. Acetyl L-Carnitine is één van de weinige antioxidanten die daadwerkelijk ook in de hersenen terecht komt.

  

Vooral in hele stressvolle situaties kunnen de hersenen overuren draaien, waarbij er afvalstoffen vrijkomen uit de cellen. Normaal gesproken heeft het lichaam zelf antioxidanten die de afvalstoffen onschadelijk maken, echter door een verhoogde aanmaak tijdens stress kan dit soms tekortschieten. Dat kan bijvoorbeeld klachten als hoofdpijn veroorzaken. Het is daarom aan te raden om de hersenen te ondersteunen met additionele antioxidanten, zodat afvalstoffen weggewerkt kunnen worden.

 

Acetyl L-Carnitine is echter meer dan alleen een antioxidant. Vanuit de literatuur is bekend dat het ook de aanmaak van acetylcholine stimuleert. Acetylcholine is een van de belangrijkste neurotransmitters in de hersenen en speelt een kern rol in het geheugen en in het vermogen zich te concentreren. Tevens verbetert het de communicatie tussen hersencellen.

Wat is het?
Het Ginkgo Biloba extract is afkomstig van de Japanse tempelboom. De werkzame stoffen in dit extract zijn voornamelijk flavonolglycosiden, ginkgolides en bilobalides.

 

Effecten
De hoofdwerking van Ginkgo Biloba is het verbeteren van de bloedtoevoer naar de hersenen. Een verhoogd aanbod van bloed aan de hersenen optimaliseert de hersenfuncties, gezien daarmee ook meer aanbod van zuurstof en glucose wordt gerealiseerd.

  

Ginkgo Biloba heeft echter nog een ander bijzonder effect. Dankzij de biologisch actieve stof bilobalide uit Ginkgo Biloba wordt de afgifte van BDNF gestimuleerd. De BDNF komt voornamelijk voor in de hippocampus, dat is het hersendeel dat het meest betrokken is bij de vorming van het langetermijngeheugen. BDNF speelt een enorm belangrijke rol bij leerprocessen en een goed functionerend geheugen.

 

Tot slot is Ginkgo Biloba ook een sterke antioxidant voor de hersenen; het biedt bescherming tegen de zogenoemde superoxide verbindingen. Deze chemische verbindingen kunnen gezien worden als afvalstoffen die ontstaan uit bepaalde reacties in de hersenen. Superoxide verbindingen zijn erg schadelijk voor de hersencellen en kunnen bij langdurige blootstelling zelfs leiden tot neurodegeneratieve ziektes. De antioxidanten werking van Ginkgo Biloba is in staat om deze gevaarlijke verbindingen onschadelijk te maken.

Wat is het?
Rhodiola Rosea is een extract dat afkomstig is van het Rozewortel plant. De werkzame stoffen in dit extract zijn hoofdzakelijk Salidroside en Rosavine.

 

Effecten
Dit extract zorgt voor een verminderde afbraak van neurotransmitters in de hersenen. Neurotransmitters zijn stoffen waarmee zenuwcellen communiceren en elkaar kunnen activeren. Doordat Rhodiola Rosea de afbraak afremt, blijven er meer neurotransmitter actief in de hersenen. Hierdoor worden hersenfuncties (concentratievermogen, geheugen en leervermogen) verbeterd.

  

De toegenomen aanwezigheid van de neurotransmitter Serotonine is vooral waar Rhodiola Rosea bekend om is. Deze neurotransmitter speelt een belangrijke rol bij de vorming van geheugen en zorgt voor een goed humeur.

 

Ook in de praktijk bewijst Rhodiola Rosea zijn krachten. In een artikel dat in 2000 werd gepubliceerd, zagen wetenschappers dat het extract significant de klachten van vermoeidheid vermindert en de focus en aandacht verhoogt. De testpersonen die Rhodiola Rosea innamen, scoorden ook significant beter op geheugentesten.

Aanbevolen gebruik
Neem 15-30 minuten van tevoren 1 tot 2 capsules in. Let op: Braincaps heeft een hoog cafeïne gehalte (120 mg/capsule). Niet innemen met andere cafeïne houdende producten. Bouw inname naar eigen ervaring op van 1 tot 2 capsules. Inname van 4 capsules per dag niet overschrijden.

   

Na opening goed sluiten en koel en droog bewaren. Buiten bereik van kinderen bewaren. Aanbevolen dagelijkse dosering niet overschrijden. Dit supplement is geen vervanging voor gevarieerde voeding. Niet gebruiken in combinatie met medicatie, alcohol of drugs. Niet gebruiken bij zwangerschap. Raadpleeg voor gebruik uw (huis)arts.

BRAINCAPS NIGHT
  • Wekt slaap op

  • Creëert ontspanning

  • Energiek wakker worden

  • Bevordert de diepe slaapfase

  • Vermindert de stresshormonen

 

Ingrediënten

Wat is het?
Melatonine is een stofje dat ook door het lichaam zelf wordt aangemaakt en speelt een belangrijke rol bij slapen.

 

Effecten
Makkelijker in slaap vallen
Wanneer de melatonine receptoren eenmaal zijn geactiveerd, wordt een aantal processen in gang gezet, wat uiteindelijk het lichaam een signaal geeft dat het tijd is om te slapen. Zo wordt in bepaalde gebieden van de hersenen de aanmaak van dopamine verminderd en wordt de aanmaakt van cortisol (het stresshormoon) afgeremd. Uiteindelijk leidt dit tot een slaperig gevoel en valt men makkelijker in slaap.

  

Slaap-waakritme behouden
Melatonine speelt een kern rol in het slaap-waakritme en is essentieel voor kwalitatieve nachtrust. Zonlicht en blauwe licht (van smartphones en laptopschermen) breekt melatonine namelijk af. Dit heeft invloed op het slaap-waakritme, wat door suppletie van melatonine weer hersteld kan worden.

 

Wat is het?
5-HTP is een natuurlijk voorkomend aminozuur en is een directe voorloper stof van serotonine.

 

Effecten
Serotonine verhogen
5-HTP is een directe voorloper van de neurotransmitter serotonine. Deze neurotransmitter speelt een enorm belangrijke rol in de hersenen. Het is vooral betrokken bij aspecten als geheugen, stemming, emotie en slaap. Daarnaast speelt het een belangrijke rol in de stressregulatie.

  

Dieper slapen
Serotonine is nauw betrokken bij het bewerkstelligen van een kwalitatieve nachtrust. Vooral tijdens de slaap draagt serotonine actief bij aan een tal van processen die uiteindelijk het slapen reguleren. Zo bevordert serotonine de zogenoemde REM en Non-REM slaap, twee belangrijke onderdelen van slaap. Uiteindelijk leidt dit door een diepere slaap en rust men beter uit.

 

Geheugenvorming
Serotonine speelt ook een kernrol in de geheugenvorming. Informatie wordt voornamelijk tijdens het slapen opgeslagen in het langetermijngeheugen. Zonder voldoende serotonine gaat dat niet optimaal.

Wat is het?
L-Theanine is een stofje dat van nature voorkomt in theebladeren.

 

Effecten
L-Theanine heeft bij een hogere dosering een stress verlagende effecten en voorkomt overspanning

  

Stress voorkomen
L-Theanine heeft invloed op het GABA. De belangrijke aminozuur GABA staat bekend om zijn rustgevende werking. Het voorkomt dat de hersenen overactief raken en probeert een gezonde balans in activiteit te houden. In een studie welke gepubliceerd werd in het Biological Psychology blad, constateerde men een significante verlaging in stressindicatoren zoals cortisol en IgA.  Sindsdien wordt dit extract als wondermiddel tegen stress gezien.

 

Creëren van ontspanning
L-Theanine is in staat om de alfa-golven in de hersenen te verhogen. De hersenen functioneren namelijk onder bepaalde frequenties. De zogenoemde Alfa-golven representeren ontspanning en focus in de hersenen. Een studie dat onderzoek deed naar L-Theanine kwam tot de interessante bevinding dat het extract significant de alfagolven in de hersenen verhoogt.

Vitamine B6
Belangrijkste functies

  • Omzetting van 5-HTP naar Serotonine
  • Bevordert de slaapkwaliteit
  • Verhogen van signaaloverdracht tussen zenuwen

  

Vitamine B12
Belangrijkste functies

  • Vorming van rode bloedcellen
  • Bescherming van zenuwbanen
  • Verhogen van signaaloverdracht tussen zenuwen
     

Vitamine D
Belangrijkste functies

  • Een energiek gevoel geven
  • Gaat vermoeidheid tegen
  • Stimuleert groei en ontwikkeling van zenuwen

    

 

Zink
Belangrijkste functies

  • Verlengt de duur van de slaap
  • Aanleg van nieuwe zenuwen

Aanbevolen gebruik

  • Voor ontspanning en stress vermindering is 1 capsule voldoende.
  • Om slaap op te wekken kunt u het beste 60 minuten vóór het slapen gaan 2 capsules innemen.

 

Na opening goed sluiten en koel en droog bewaren. Buiten bereik van kinderen bewaren. Aanbevolen dagelijkse dosering niet overschrijden. Dit supplement is geen vervanging voor gevarieerde voeding. Niet gebruiken in combinatie met medicatie, alcohol of drugs. Niet gebruiken bij zwangerschap. Raadpleeg voor gebruik uw (huis)arts.

Producten van Braincaps zijn:
Braincaps_Nadebestelling-08 (smaller)

Volledig natuurlijk

 

Alle ingrediënten in Braincaps komen uit de natuur. Geen synthetische stoffen!
Braincaps_Nadebestelling-10 (smaller)

Veilig voor het lichaam

 

Ieder ingrediënt is door de European Food Safety Authority (EFSA) als veilig voor het lichaam verklaard.
Braincaps_Nadebestelling-09 (smaller)

Wetenschappelijk bewezen

Alle ingrediënten en doseringen zijn gebaseerd op wetenschappelijke studies!
Close

Winkelmand

Geen producten in je winkelmand.